Korona virüs salgını ile birlikte kişiler sağlık açısından
tedbirler aldı. Firmalar da korona virüs salgını içerisinde alınan tedbirler
doğrultusunda birçok yeni ürünü piyasaya kazandırdı. Kendi firmalarının
amblemlerini ve logolarını maskeler ve çeşitli ürünler üzerine basmayı uygun
gören firmalar satış politikasında da başarılı noktalara geldi. Yapılan
çalışmalar ile birlikte kişiler logolu maske alanında büyük bir satın alma
gerçekleştirdi. Özellikle birçok futbol takımı ve kulübü logolu maske satışlarında
ön plana çıktı. Takımların sahip oldukları amblemler ve logolar maskelerin ve
çeşitli ürünlerin üzerine basılarak satışa sunuldu.
Korona virüs salgını içerisinde genel olarak tek kullanımlık
ürünler ön plana çıktı. Tek kullanımlık genel olarak bir kez kullanıldıktan
sonra çöpe atılması gereken ürünleri nitelediği için kişiler salgından
korunabilmek adına bu yolları tercih etti. Şirketlerin ortaya çıkarmış olduğu tek kullanımlık pilates matı da son
derece büyük bir satış yaşadı. Karantina sürecini evde geçiren insanlar spor
yaparak rahatlamak isterken tek kullanımlık mat sayesinde de riski azaltmış
oldu.
Yorumlar
Yorum Gönder